Kadra

Slider

Artur Tuderek

Właściciel

Artur Tuderek

1) ASPEKT PSYCHOLOGICZNY
To największy mój atut, gdyż, uważam, że same umiejętności matematyczne nie wystarczą by być skutecznym nauczycielem, a głównie odpowiednie podejście i zrozumienie drugiej osoby. Dużo empatii do drugiego człowieka oraz nieograniczona ilość cierpliwości, to właśnie te czynniki powodują, że udaje mi się pomóc w najtrudniejszych przypadkach oraz szybko zdiagnozować obszary wiedzy do uzupełniania – najistotniejsze w przypadku ambitniejszych wyników (80%-100% – matura rozszerzona).
Potrzebna mi jedynie 1 luźna lekcja, aby ustalić ile czasu potrzebujemy oraz opracować skuteczny plan działania, tak byście zdali maturę, czy też otrzymali 90-100%

2) WYZWALAM MIŁOŚĆ DO MATEMATYKI
Czasem słyszę, "matematyka? – nie lubimy się"
Nie zagwarantuję, że pokochacie ją tak jak ja, ale na pewno uprzyjemnię Wam pracę, podając materiał w bardzo zrozumiały i prosty sposób, powodując, że to Wy będziecie na lekcji sami rozwiązywać zadania, a ja zostanę tylko nawigatorem, dającym wskazówki i ciekawsze sposoby rozwiązywania zadań.
Ani się oglądniecie a czas lekcji minie, a moim celem jest byście pomyśleli: "chce więcej"

3) ZAANGAŻOWANIE
Nie obiecuje, że zostaniemy najlepszymi przyjaciółmi ale zapewniam Cię, że mogę odegrać ważną rolę w Twoim życiu.
Będę Ci towarzyszył w pokonywaniu problemów. Jeśli będzie trzeba będę Cie prowadził za rękę dotąd, aż odniesiesz sukces.
Wielokrotnie poświęcam się dla Was przedłużając Wam lekcje za darmo, siedząc dodatkowo do późna, po to abyście mogli zaliczyć sprawdzian, poprawić ocenę, zdać maturę. Jednym zdaniem: Zależy mi na KAŻDEJ osobie.

4) WŁASNY ZBIÓR ZADAŃ
Zbiór otrzymał pozwolenie na publikacje zadań od Centralnej Komisji Egzaminacyjnej.
Jest wystarczający, żeby zdać maturę na wysokim poziomie. Został specjalnie przygotowany, ze współpracy z innymi doświadczonymi nauczycielami.
Zbiór jest w formie książki 60 – strontowej do matury podstawowej ( Rozszerzenie "w drodze") – gratis dla każdego.
dodam, jeszcze, że wielokrotnie, udaje mi się wstrzelić w zadanie na maturze

5) MIŁA I LUŹNA ATMOSFERA
Przyjemność uczestnictwa w lekcji – "Motyle w brzuchu" – oczywiście z myślą o lekcji, nie do prowadzącego 🙂

Andrzej Tuderek

Nauczyciel

Andrzej Tuderek

To co go wyróżnia na tle innych naszych nauczycieli to rzadko spotykana u innych siła
spokoju, wyrozumiałość i oraz otwartość. Posiada długoletnie doświadczenie w nauczaniu
matematyki zarówno mocne osoby jak i najtrudniejsze przypadkami. Dzięki bardzo dobrej
organizacji materiału , znajomości wielu ważnych i interesujących zadań, jest w stanie pomóc w
ciągu roku uzyskać na maturze naprawdę dobry wynik.

Sposób prowadzenia lekcji przez pana Andrzeja jest nieszablonowy, z pewnością nie jest
suchym wykładem i pokazywaniem gotowych rozwiązań, a naprowadzaniem i pomaganiem
znalezienia najlepszej i najkrótszej drogi do rozwiązania. Nigdy nie przekreśla ucznia, stara się uważnie i dogłębnie zdiagnozować przyczynę problemów w nauce matematyki i pomóc uwierzyć takiej osobie w siebie i w swoje możliwości, pokazując, że dzięki wspólnej pracy i wysiłkowi będzie mógł osiągnąć pozytywny wynik. Dzięki właśnie takiemu indywidualnemu podejściu, pan Andrzej potrafi sprawić, że uczniowie wychodzą od niego z uśmiechem na twarzy i co najważniejsze – są pozytywnie nastawieni do kolejnego spotkania.

Pan Andrzej może się pochwalić efektami w pracy z naprawdę TRUDNYMI przypadkami, jak
dyskalkulia, trudności z abstrakcyjnym myśleniem, przypadki trudnego adoptowania się w
środowisku. W każdym z takich przypadków udało się osiągnąć zamierzony cel i wzbudzić chociaż iskierkę zainteresowania matematyką.

Sposób prowadzenia lekcji oraz przyjacielskie podejście sprawiają, że pan Andrzej bez
problemu prowadzi lekcję także z osobami z najmłodszych klas podstawowych, wprowadzając do nauki elementy zabawy. Jest pasjonatem szachów i chętnie uczy grać innych. Z pewnością nie odmówi rozegrania partyjki po swoich lekcjach
Co roku może pochwalić się bardzo dobrymi rezultatami na egzaminach, a wszystko to
sprawia, że uczniowie chętnie do niego wracają i często polecają innym.
cytat opinii ze strony facebook pikwadrat ".... mój zapał do pracy niejednego doprowadziłby do szału, ale ON z niespotykanym spokojem tłumaczył aż do skutku ...." (Piotr M.)

Katarzyna Rutowicz

Nauczyciel

Katarzyna Rutowicz

Dusza i współtwórca PiKwadrat. Naucza w Szkole głównie matury podstawowej. Kasia posiada ogromną zdolność Empatii i podejście psychologiczne, potrafi wyciągnąć ucznia z głębokiej czeluści niewiedzy matematycznej 🙂

1. Empatii i podejście psychologiczne

Kasia ma dużą zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób, umiejętność przyjęcia ich sposobu myślenia, spojrzenia z ich perspektywy na rzeczywistość. Umiejętność wczuwania się w sposób myślenia ucznia oraz dar współczucia powoduje, że Kasia potrafi nawiązać kontakt z prawie każdym uczniem, pomóc mu w przezwyciężeniu barier w nauce matematyki. Było wiele taki przykładów w naszej szkole w której pomogła w najtrudniejszych przypadkach mających ogromne braki sięgające najmłodszych lat nauki. 

np: po 9 razach nie zdanej matury Heniek zdał przy ostatnim możliwym podejściu na 58%. Sukcesem pracy była duża cierpliwość w pokonywaniu problemów w nauce, motywacja ucznia oraz  znajomość zadań na maturze.

2. Przyjazna atmosfera

Brak jakiejkolwiek presji w prowadzeniu lekcji,  humorystyczna atmosfera daje odpowiednie warunki dla rozwoju ucznia. Proces kształcenia ucznia odbywa się dzięki temu przyjemniej i szybciej.  

Artur Tuderek: " Zawsze się zastanawiam jak Kasia to robi, że z drugiej sali bije tyle pozytywnej energii, to jest coś niepowtarzalnego"

3.  Prosty język w przekazie 

W miarę rozwoju matematycznego, każdy nauczyciel nabiera co raz trudniejszego języka matematycznego. Kasia przekazując wiedzę omija trudny matematyczny język, przekazuje w bardzo prosty sposób, dzięki czemu uczniowi łatwiej zrozumieć dane zagadnienie.

4. Znajomość zadań na maturze 

Kasia jak mało kto zna przekrój zadań na maturze. Wie na co szczególnie zwrócić uwagę aby móc osiągnąć wysoki wynik. Dzięki temu wie jak do zadań standardowo trudniejszych ( bardziej punktowanych  - g.analityczna, stereometria, r.prawdopodobieństwa itp.)  podchodzić aby nawet najtrudniejszy przypadek mógł zdobyć punkty na maturze. 

5.  Dusza i współtwórca PiKwadrat

Kasia jest współzałożycielką firmy.  Była pomysłodawczynią i architektem wielu rozwiązań w naszej Szkole. Na co dzień nadaje jej duszę, co można odczuć w firmie. Dba o dobrą  atmosferę oraz organizację.

 

Mateusz Gawlik

Nauczyciel

Mateusz Gawlik

Doktorant AGH, posiada 9 letnie doświadczenie w nauczaniu
matematyki. Jego wizytówką są efektywne zajęcia prowadzone w łatwy i bardzo dobrze
zorganizowany sposób. Nie ma zadania, którego Mateusz nie był by w stanie się podjąć. O jego
skuteczności, najlepiej świadczą wyniki, średni wynik z matury na poziomie rozszerzonym wśród
jego uczniów w 2018 roku to 80%

To co wyróżnia Mateusza na tle innych to prawdziwa pasja do matematyki oraz bardzo dobra organizacja pracy, a co za tym idzie potrafi w szybki sposób wyselekcjonować materiał, tak aby osiągnąć zamierzony cel nawet w krótkim czasie.

Z nauczaniem matematyki Mateusz jest związany od 9 lat, a swoje zainteresowania i dalszą wiedzę poszerza poprzez studia doktoranckie, uczestniczenie w konferencjach międzynarodowych oraz prowadzenie autorskich badań naukowych. Ucząc innych lubi pokazywać zastosowanie matematyki właśnie w życiu codziennym. Pomaga uczniom na każdym etapie nauczania – od szkoły podstawowej aż po studia. Ważnym atutem Mateusza jest znajomość zadań maturalnych oraz egzaminacyjnych. Uczy rozwiązań w sposób prosty i przejrzysty. Na poziomie zadań maturalnych nie ma zadania które by go zaskoczyło oraz nie ma sposobów i trików o których by nie słyszał.

Mateusz szybko łapie kontakt z uczniami,  jak sam przyznaje, w każdej osobie stara się dostrzec nie tylko braki wiedzy do uzupełnienia, a przede wszystkim ucznia z aspiracjami, celem i jest dumny z możliwości uczestniczenia w procesie realizacji określonych przez Was planów, czy to dostania się na medycynę, prawo, kierunek inżynierski  albo osiągnąć zwyczajny, pozytywny wynik na maturze czy egzaminie. Potrafi cierpliwie i łatwo tłumaczyć materiał  osobom zrażonym do matematyki, a tych potrzebujących wysokiego wyniku, jak mało kto zarazić ogromną pasją do tego stopnia, że niektórym trudno jest się rozstać z matematyką na czas wakacji i z ochotą uczestniczą w zajęciach z nim podczas wakacyjnej przerwy 🙂

 

Kamil Pyzik

Nauczyciel

Kamil posiada wyższe wykształcenie z matematyki. Jest osobą niesamowicie ciepłą, emanuje z niego pozytywna energia, a atmosfera jaką robi na zajęciach jest bardzo przyjazna,  każdy może poczuć przy nim spokój i komfort. Każdy uczeń może dzięki temu zacząć bezstresowo naukę matematyki od "zera" oraz uzupełnić braki. Z drugiej strony potrafi pomóc w osiągnięciu sukcesów zamierzonych wysokich celów z egzaminów 8 klasy, matury , matury  IB (między narodowej ) oraz ze studentami. 

Kamil nawiązuje dobry kontakt z uczniami, dzięki czemu łatwiej i szybciej potrafi przekazać wiedzę. Jest nauczycielem cierpliwym, dobrze zorganizowanym. Na zajęciach można u niego spotkać się z dawką humoru, luzu ale przede wszystkim z wyrozumiałością, daje swobodę w myśleniu i rozwiązywaniu zadań.

O sobie mówi:  Cały czas odkrywam, że dzielnie się zdobytą wiedzą daje mi naprawdę sporo satysfakcji. Co więcej to uczucie, gdy uczeń, dla którego jeszcze niedawno jakieś zagadnienie matematyczne było niejasne mówi: „A no tak ! Przecież to łatwe!” jest niepowtarzalne.  Matematyka nie od zawsze była dla mnie czymś prostym, musiałem zmierzyć się nieraz z wieloma  działami/zagadnieniami, których po prostu nie rozumiałem, ale dzięki pomocy innych udało mi się stale rozwijać moje matematyczne umiejętności. Teraz wiem, że chcę pomagać w zrozumieniu matematyki i osiągnięciu zamierzonych celów. Rozumiem, ile należy włożyć spokoju  i cierpliwości w pracę z matematyką, dlatego staram się to okazywać moim uczniom. 

Ania Mysiak

Nauczyciel

Ania uczy w naszej Szkole uczniów Szkoły Podstawowej, Gimnazjum oraz do Matury Podstawowej

Największym atutem Ani jest duża otwartość na ludzi i otaczającego świata. Nie boi się wyzwań, ma bardzo dobry kontakt z każdym uczniem.  W bardzo przyjaznej i luźnej atmosferze potrafi dotrzeć do każdej osoby, a w naukę wkłada sporo pasji. Lekcje Ani są z pewnością jedyne w swoim rodzaju, w których podstawą dialogu i skutecznego tłumaczenia  jest łatwość komunikacji prostym językiem, bez presji, bez stresu.  Przyjazna atmosfera wpływa na swobodę zadawania pytań i pogłębiania matematycznej wiedzy. 

Co ważne Ania jest perfekcyjna w tym co robi, dbając o szczegóły wie jak ułożyć prace, tak aby nauka dawała efekty.

Jeśli tylko nie uczy matematyki, aktywnie-sportowo spędza czas, często podróżuje, wielokrotnie autostopem 🙂 

Tomasz Kozicki

Nauczyciel

Wybitny nauczyciel 8 Prywatnego Liceum w Krakowie. Zdecydowanie wyróżniającą cechą
jest dobry kontakt z uczniami, rozumienie ich potrzeb, oraz bardzo dobre przygotowanie
wszystkich do matury. Co roku może się pochwalić naprawdę dobrymi wynikami swoich uczniów.

Jak mało który dyplomowany nauczyciel, Tomek, potrafi poprowadzić lekcję w grupie tak, że uczniowie chcą w niej chętnie uczestniczyć, chętnie włączają się do dialogu, dzięki czemu z większą przyjemnością chcą poznać świat matematyki. Tempo lekcji  dostosowuje do możliwości grupy, tak aby nikt nie wyszedł z zajęć z wątpliwościami co do przerabianego materiału. Doskonale rozumie, że nie wystarczy zwyczajnie przerobić cały materiał, trzeba przerobić materiał ze zrozumieniem.

 Tomek bez wątpienia potrafi mobilizować do pracy oraz zmuszać do myślenia nawet w najtrudniejszych przypadkach. Co roku może się pochwalić naprawdę dobrymi wynikami swoich uczniów.